Ugrálókötelezés

Gyermekkorunk egy kedvelt játéka a felnőtt életben is hasznos lehet számunkra. Nagy előnye, hogy nem egy drága dolog és bárhol használhatjuk.

Ha pedig nincs időnk/kedvünk futni, otthon előkapva kiválthatjuk vele a kardiot. Fontos, hogy mindig használjunk edzőcipőt, ne mezítláb ugrálókötelezzünk, mert elégnagy megterhelés éri az ugrálással a láb ízületeket. Gondosan válasszuk meg a kötél hosszát is! A hossza akkor megfelelő, ha ráállunk a közepére és mindkét végét a hónaljunkig tudjuk felhúzni. Könnyedén kell, hogy forduljon a kezünkben. Nem szabad hogy, verődjön, csomósodjon a fogantyúknál.

Itt is mindig melegítsünk be és a térdünket enyhén hajlítva ugráljunk, kímélve ezzel is az ízületeinket.

Az ugrálókötelezés javítja a fittségünket, farag a testzsírunkból és formásabb lábakat is eredményez!

Ugrálásra fel!




Ezeket olvastad már?

Bemelegítés

Hogyan küzd le az édesség utáni vágyadat?

Szexi női hát, szép tartás

Túledzés, pihenés, regeneráció

Hogyan kezdj bele egy diétába?

Amit a zsírvesztésről tudni kell