Zsírégetés ananásszal

Naponta érdemes friss ananász karikát fogyasztani vagy meginni egy pohárral a levéből, viszont kerüljük a konzerv és tartósítószeres gyümölcsléket a boltok polcain, ugyanis tele van cukorral, hiába írják rá light vagy csökkentett energiatartalmú.

Mi magunk szerezzük be az egész gyümölcsöt, az a legjobb.

Mitől képes az ananász segíteni a fogyást?

Az ananász képes gyorsítani az anyagcserét azzal, hogy tartalmaz egy olyan enzimet (bromelanin) amely képes rendkívül gyorsan lebontani a bevitt fehérjét, azaz segíti a zsírégetést, némileg meggátolja a szervezet raktározó mechanizmusát. Ez rendkívül nagy segítség lehet nem csak diétázóknak, hanem azoknak is, akik valamilyen emésztési problémával rendelkeznek. Ráadásul a koleszterin szintet is képes csökkenteni. Az ananászban rejlő nagyfokú C vitamin pedig immunerősítő, célszerű néha a "szokásos" alma, narancs napi gyümölcsadagunkat ananászra cserélni.

100 g ananászban csupán 50 kcal van, ami elég elenyésző. Viszont ennek ellenére reggelire, tízóraira maximum uzsonnára ajánlom, hiszen mint minden gyümölcsnek, az ananásznak is van természetes gyümölcscukor tartalma, így vacsorára diétázóknak nem ajánlott. A legjobb ha reggelire 2-3 karikát fogyasztunk.

Nem csak önmagában, hanem húsokkal, különösen csirkemellel rendkívül jó párosítás.

 




Ezeket olvastad már?

Bemelegítés

Szép, feszes mellek

Szénhidrátok

Diéta a lapos has eléréséhez

Zsírégető pulzustartomány

Formáld át a tested - alma alkat