Tévhitek a fogyásról

Szeretnék eloszlatni pár tévhitet, amivel rengetegszer találkozom a számomra írt üzenetekben. Ezzel szeretnék segíteni az eredményes fogyásban Nektek!

1. tévhit: "Csak hasból és combból szeretnék fogyni, de a melleim maradjanak amekkorák voltak"

Sajnos nincs helyi, lokális zsírégetés, azaz nem lehet csak innen vagy csak onnan a testrészről fogyni! Mindenhonnan fogsz fogyni, ha diétázol. Nyilván van ahonnan többet és van ahonnan kevesebbet, így nem egyforma arányban, de sajnos olyan nincs, hogy valakinek kockás a hasa, de viszonylag nagy méretű mellei vannak természetes módon.

2. tévhit: "Csak a combom és popsim szeretném formálni, adnál tippeket erre, más testrész nem érdekel"

Természetesen lehet csak far- és combizom napokat beiktatni az edzésünkbe, mégis azt tanácsolom minden testrészünkre edzünk, ha nem is minden nap, de építsük fel úgy a heti edzéseink, hogy minden testrészt edzünk meg az adott hét végére. Azért, mert az edzés anyagcserefokozó, mindenhol változást fog hozni, így érdemes komplexen gondolkodni. Arról nem beszélve, hogy ha csak mindig egy-egy problémás résszel foglalkozunk, könnyen kialakíthatunk aszimmetriát a testünkön.

3. tévhit: "Diéta alatt jobb koplalni - nekem az válik be"

Sokkal rosszabb ha koplalunk, mert előbb utóbb úgyis a farkas éhségünk fog győzedelmeskedni és még többet is eszünk, mint ha rendesen ettünk volna. A legrosszabb amit tehetünk az eredményes fogyás ellen a koplalás! Többször kevesebb adag lehet célravezető, csak tudatos kalóriaszegény életmóddal érhető el tartós eredmény.

4. tévhit: "Fogyni csak és kizárólag kardio edzésekkel lehet"

Nem feltétlen, jobb ha összekombináljuk más edzésekkel is, súlyzós edzésekkel, erősítő edzésekkel, amik a kardiózás mellett fokozzák és felpörgetik az anyagcserét, nem mellesleg az alakunk tónusának formálásában is segítenek.

5. tévhit: "Edzeni csak reggel optimális, mert akkor indul be rendesen a fogyás"

Igazából mindegy, mikor állsz neki a testmozgásnak, így az sem gond, ha csak este érsz rá. Az egyetlen igazán fontos dolog, hogy rendszeressé tedd, különben lassan vagy egyáltalán nem fogsz eredményt látni.

 




Ezeket olvastad már?

Mértékletes táplálkozás - karcsú alak megtartása

Feszes, tónusos karok

Hogyan küzd le az édesség utáni vágyadat?

Ugrálókötelezés

Vitaminok, ásványi sók, antioxidánsok

Bikiniszezon - kezdjünk nyárra formába lendülni