Vékony comb, karcsú derék, lapos has

Eddig már sokszor írtam arról tanácsokat, hogyan induljon el a fogyás, mire figyeljünk oda nagyobb súlyfelesleggel. Na de mi a helyzet azokkal, akik már nagyon közel járnak a hőn áhított álomalakjukhoz?

 

Sokan vannak, akik rendszeresen sportolnak, edzőtermi és/vagy otthoni tornák tömkelegét végzik, próbálnak megfelelően étkezni, mégis az az utolsó pár kiló sehogyan sem mozdul, ami derék, has és a comb környékén még elfedi a belefektetett rengeteg energiát.

Mit lehet ilyenkor tenni?

A legnehezebb dolga azoknak van, akik a vágyott alakjukhoz a legközelebb vannak, hiszen nagyobb súlyfelesleggel rövid idő alatt már látványos eredmények születnek és az elején egy kis odafigyeléssel, szinte olvadnak le a kilók. Ezzel ellentétben, akik már a célközelben vannak hatalmas harcot vívnak az utolsó kilókkal.

Ez azért van így, mert az alacsonyabb testzsírszázalékkal lassabb a zsírégetés tempója.

Két dolgot kell tennünk ilyen esetben, az egyik a zsírsavak felszabadítása, ugyanis ezek felelősek a problémás részeknél (comb, has és derék) lerakódott zsírfeleslegért. A másik dolog pedig, hogy megakadályozzuk a már felszabadult zsír újra lerakódását.

Hogyan tehetjük mindezt?

 




Ezeket olvastad már?

Testzsírszázalék mérése

Szénhidrátok

Terhesség utáni alakformálás

Vitaminok, ásványi sók, antioxidánsok

Tévhitek a fogyásról

Zsírégetés ananásszal