Vékony comb, karcsú derék, lapos has

Eddig már sokszor írtam arról tanácsokat, hogyan induljon el a fogyás, mire figyeljünk oda nagyobb súlyfelesleggel. Na de mi a helyzet azokkal, akik már nagyon közel járnak a hőn áhított álomalakjukhoz?

 

Sokan vannak, akik rendszeresen sportolnak, edzőtermi és/vagy otthoni tornák tömkelegét végzik, próbálnak megfelelően étkezni, mégis az az utolsó pár kiló sehogyan sem mozdul, ami derék, has és a comb környékén még elfedi a belefektetett rengeteg energiát.

Mit lehet ilyenkor tenni?

A legnehezebb dolga azoknak van, akik a vágyott alakjukhoz a legközelebb vannak, hiszen nagyobb súlyfelesleggel rövid idő alatt már látványos eredmények születnek és az elején egy kis odafigyeléssel, szinte olvadnak le a kilók. Ezzel ellentétben, akik már a célközelben vannak hatalmas harcot vívnak az utolsó kilókkal.

Ez azért van így, mert az alacsonyabb testzsírszázalékkal lassabb a zsírégetés tempója.

Két dolgot kell tennünk ilyen esetben, az egyik a zsírsavak felszabadítása, ugyanis ezek felelősek a problémás részeknél (comb, has és derék) lerakódott zsírfeleslegért. A másik dolog pedig, hogy megakadályozzuk a már felszabadult zsír újra lerakódását.

Hogyan tehetjük mindezt?

 




Ezeket olvastad már?

Ugrálókötelezés

Terhesség utáni alakformálás

Testzsírszázalék mérése

Kerek, formás popsi

Hogyan küzd le az édesség utáni vágyadat?

Szexi női hát, szép tartás