Ugrálókötelezés

Gyermekkorunk egy kedvelt játéka a felnőtt életben is hasznos lehet számunkra. Nagy előnye, hogy nem egy drága dolog és bárhol használhatjuk.

Ha pedig nincs időnk/kedvünk futni, otthon előkapva kiválthatjuk vele a kardiot. Fontos, hogy mindig használjunk edzőcipőt, ne mezítláb ugrálókötelezzünk, mert elégnagy megterhelés éri az ugrálással a láb ízületeket. Gondosan válasszuk meg a kötél hosszát is! A hossza akkor megfelelő, ha ráállunk a közepére és mindkét végét a hónaljunkig tudjuk felhúzni. Könnyedén kell, hogy forduljon a kezünkben. Nem szabad hogy, verődjön, csomósodjon a fogantyúknál.

Itt is mindig melegítsünk be és a térdünket enyhén hajlítva ugráljunk, kímélve ezzel is az ízületeinket.

Az ugrálókötelezés javítja a fittségünket, farag a testzsírunkból és formásabb lábakat is eredményez!

Ugrálásra fel!




Ezeket olvastad már?

Hogyan fussunk helyesen?

Zsírégetés ananásszal

Kerüld el a jojó effektust

Év végi fogadalom: Az új évben lefogyok!

Diéta a lapos has eléréséhez

Kezdőként az edzőteremben