Kezdőként az edzőteremben

Ha megvan benned az elhatározás, hogy az otthoni torna után kipróbálnád az edzőtermi edzést is, akkor először is nézz körül a lakóhelyed környékén milyen lehetőségek vannak.

Ugyanis fontos, hogy olyan edzőterembe menj, ahová szívesen jársz rendszeresen, nem vagy feszélyezve. Léteznek már külön csak női konditermek, ha esetleg az elején zavarba ejtő lenne a férfitársaság. Illetve ha nem vagy biztos a gépek használatában, már szinte minden edzőteremben lehet személyi edző segítségét kérni.

A következő fontos lépés meghatározni, hogy mi a célod, mit szeretnél elérni az edzéssel? Izmosodni, fogyni, alakot formálni? A nők általában karcsúsodni, és alakot formálni szeretnének, mint sem izomtömeget növelni, zsírt veszíteni pedig a kardioedzésekkel és minél nagyobb izomcsoportokat átmozgató edzéssel lehet. Cardioedzéseket célszerű kezdőként heti 2-3-szor min. 40-45 percig tartani.

Példa egy kezdő zsírégető hatású cardiotréningre:

 




Ezeket olvastad már?

Testzsírszázalék mérése

Vitaminok, ásványi sók, antioxidánsok

Narancsbőr - küzdelem a cellulit ellen

Női zsírégető edzésterv (edzőtermi)

Év végi fogadalom: Az új évben lefogyok!

Hogyan kezdj bele egy diétába?